Packing.. - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Samé Warmerdam - WaarBenJij.nu Packing.. - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Samé Warmerdam - WaarBenJij.nu

Packing..

Door: Samé Warmerdam

Blijf op de hoogte en volg Samé

23 Juni 2014 | Nederland, Velserbroek

Het is bijna zo ver, over 4 dagen gaan we het vliegtuig in richting ons avontuur.
Maar voordat we zover zijn moet er nog het een en ander gebeuren; waaronder de koffers inpakken. En laat het nou net zo zijn dat ik natuurlijk weer niet alles in mijn koffer krijg...
Nu word het snel zoeken naar een manier om toch alles mee te krijgen.
Ik kan niet wachten tot de Day of Departure, ook al ben ik best zenuwachtig en nerveus over wat mij staat te wachten.

Tot snel xx

  • 02 Juli 2014 - 23:33

    Your Daddy:

    Vertel is wat nieuws!
    Iedere keer als je met een koffer op pad gaat, heb je moeite met deze dicht te krijgen.
    Konden er maar kasten in, he'.
    Zeker spannend, haal zoveel mogelijk uit het leven lief!
    HVJullie xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samé

Actief sinds 20 Juni 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 3674

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 05 Augustus 2014

Indonesië 2014

Landen bezocht: